Some things never change.... - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van SjanneV - WaarBenJij.nu Some things never change.... - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van SjanneV - WaarBenJij.nu

Some things never change....

Door: Sjanne

Blijf op de hoogte en volg

18 Januari 2014 | Argentinië, Buenos Aires

Dag 2.

- Voor mijn tweede Spaanse les was ik te laat. Mede doordat ik niet had uitgezocht hoe ik er precies met de metro moest komen, maar 'gewoon ging', wat me in de metrotunnels (lekker benauwd daar) toch wat extra tijd kostte. De metromap moest ik vergelijken met de stadsplattegrond en op geen van beide stond m'n school aangegeven :p Ach, het duurde dan wat langer, ik kwam er wel en ben niet verkeerd gegaan!

- Ik had als enige van de klas m'n huiswerk niet gemaakt... Was het min of meer vergeten, tot 's ochtends aan het ontbijt. Maar ik ben nog niet ingeburgerd dat ik het in de metro wel even kon maken, aangezien ik toen dus druk was met opletten waar ik moest overstappen en uitstappen.

- In het laatstle uurtje van de les zat ik flink te knikkebollen... pfff vier uur concentreren is veel te lang voor mij!! Even verloor ik bijna het gevecht tegen de slaap, la professera lachte me vriendelijk uit en vroeg of ik een wilde nacht had gehad. Niet eens.

  • 18 Januari 2014 - 17:40

    Hermi En Jan:

    Ola Sjanne,

    Tja inburgeren kost tijd en alles kost veel energie en dan ga je knikkebollen haha,ook vechten wij wel eens tegen de slaap.
    Kun je een beetje goed slapen daar of is het te warm?
    ook zijn er natuurlijk veel meer leuke dingen te doen dan huiswerk maken,maar,,,,,,,, kom op he!
    XX

  • 19 Januari 2014 - 09:53

    Lieset:

    sjanne toch niet je huiswerk gemaakt foei.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Februari 2014

Remy's thoughts during an empanada dinner

17 Februari 2014

Remy's thoughts during an empanada dinner

17 Februari 2014

Chau Bolivia!

17 Februari 2014

Chau Bolivia!

17 Februari 2014

Bolivia... Hoe kom ik hier weer weg?!

Actief sinds 11 Jan. 2014
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 4570

Voorgaande reizen:

11 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: