Computeren - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van SjanneV - WaarBenJij.nu Computeren - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van SjanneV - WaarBenJij.nu

Computeren

Door: Sjanne

Blijf op de hoogte en volg

18 Januari 2014 | Argentinië, Buenos Aires

Is mijn eerste reisverslag nou halverwege afgebroken? Ik zie nu alleen de eerste helft van mijn verhaal, de rest is verdwenen. Ik vind het irritant hoe langzaam de computers hier zijn en er staat een of ander besturingssysteem op dat ik niet ken. Ik zal dus wel weinig verhaaltjes typen, want er is ook niets aan om hier te zijn. Liever ben ik buiten, de stad aan het ervaren en de zon te voelen. Het briesje van de ventilator die nu pal boven mijn hoofd hangt is wel enigzins welkom, maar... tja zo chill is het nou ook weer niet. Ik schrijf wel meer op in mijn dagboek hoor! Wellicht wordt dat ooit nog eens gepubliceerd dus dan kunnen jullie het alsnog allemaal lezen ;)

xx

  • 18 Januari 2014 - 17:23

    Luka:

    Sjannnieee kan je wel een keer skypen?!
    eigenlijk vind ik dat je gewoon op zoek moet naar een 'leuk' internetcafe. Want ik wil weten wat jij uitspookt!
    Anyhow. Heel veel plezier! Pas goed op jezelf. Ik mis je but thats okay :)
    Liefs xx ♡

  • 19 Januari 2014 - 09:51

    Lieset:

    Ahhh das nou jammer Sjanne we willen je nou juist zo graag volgen. Is er inderdaad nieteen leuk hip and happening internetcafe. En anders ga je naar een chill cafe met wifi en gebruik je je smartphone

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Februari 2014

Remy's thoughts during an empanada dinner

17 Februari 2014

Remy's thoughts during an empanada dinner

17 Februari 2014

Chau Bolivia!

17 Februari 2014

Chau Bolivia!

17 Februari 2014

Bolivia... Hoe kom ik hier weer weg?!

Actief sinds 11 Jan. 2014
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 4559

Voorgaande reizen:

11 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: