Dancing made me fall in love - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van SjanneV - WaarBenJij.nu Dancing made me fall in love - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van SjanneV - WaarBenJij.nu

Dancing made me fall in love

Door: Sjanne

27 Januari 2014 | Argentinië, Buenos Aires

Dag 6. 21/01

Ik had het kunnen weten. Waardoor ik onder de indruk zou raken van deze stad. Las fiestas!! Zaterdagavond ben ik eindelijk naar een club geweest (het voelde bijna alsof ik een week in rehab was om af te kicken van dansen & uitgaan. Niet dat ik in de eerste week niet in aardig wat barretjes ben geweest en drankjes heb genuttigd, maar dat is anders). Dit keer geen teleurstelling (vrijdagavond, ander verhaal) maar ruimschoots overtroffen verwachtingen! Samen met m'n Britse vriendin Ali en nog wat mensen gingen we dansen in club Kika. Geweldig hoe de mensen hier weten hoe ze een goed feestje kunnen maken! Iedereen danst, gaat helemaal los met swingende moves; including de mannen! Ik voelde me er helemaal thuis, kon lekker gek dansen en uit m'n plaatjes gaan. Wat maakt het uit dat het er belachelijk uitziet, I'm having a great time in Buenos Aires!! Ali & ik waren een goede partymatch en vormden ook een attractie. Ali is lang, blond en heel mooi en zelfs ik ben hier best lang en val op met m'n blanke uiterlijk (en wilde dansjes). We vielen wel in de smaak bij de Argentijnen ;)

Toen we om 8 uur terug in het hostel kwamen konden we gelijk ontbijten (lekker toast met dulce de leche in plaats van kapsalon) & nakletsen over onze nacht. Het voelde echt alsof we al langer vriendinnen waren, super al die travelfriends!

Helemaal gelukkig na een amazing night probeerde ik te gaan slapen (to be continued).