Waarschijnlijk win ik nooit meer de loterij - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van SjanneV - WaarBenJij.nu Waarschijnlijk win ik nooit meer de loterij - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van SjanneV - WaarBenJij.nu

Waarschijnlijk win ik nooit meer de loterij

Door: Sjanne

Blijf op de hoogte en volg

27 Januari 2014 | Argentinië, Buenos Aires

Dag 6. 18/01

Hoe groot is de kans dat je in Parque Norte, een MEGApark met zwembaden tussen ongeveer 1 miljoen Argentijnen ligt en dan je Nederlandse klasgenootjes Moya & Eva ziet lopen?! Well, this actually just happened!! :D Superleuk, want ik zou eigenlijk met hen daarheen gaan, maar vanwege de hindernissen voor een soepele communicatie was dat mislukt. Ik was het 'wachten' zat en ben dus maar alleen gegaan. Leek me ook wel prima, aangezien ik toch alleen op deze reis ben zal ik dat wel vaker gaan meemaken. Maar ben heel blij dat ik ze toevallig heb gevonden!! Veel gezelliger met deze toffe chicas en nu kunnen we omstebeurt het water in terwijl iemand op onze tassen kan passen ;)

Het was een superhete dag, maar het was heerlijk vertoeven in de schaduw (moest wel om onze Hollandse huidjes te beschermen) met af en toe de verfrissing van het koele water.

  • 15 Februari 2014 - 22:05

    Ria:

    Hoi Sjanne,

    Wat grappig en leuk dat je je klasgenootjes juist daar tegenkwam! gaat het goed met je? Ik lees af en toe je reisverslag, wat maak je wat mee! Wat is het geweldig om te lezen dat je je zo goed vermaakt en dat je mensen ontmoet uit de hele wereld! Geniet er nog van en vooral heel veel plezier! xxx Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Februari 2014

Remy's thoughts during an empanada dinner

17 Februari 2014

Remy's thoughts during an empanada dinner

17 Februari 2014

Chau Bolivia!

17 Februari 2014

Chau Bolivia!

17 Februari 2014

Bolivia... Hoe kom ik hier weer weg?!

Actief sinds 11 Jan. 2014
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 4548

Voorgaande reizen:

11 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: