2 eerste keren! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van SjanneV - WaarBenJij.nu 2 eerste keren! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van SjanneV - WaarBenJij.nu

2 eerste keren!

Door: Sjanne

Blijf op de hoogte en volg

18 Januari 2014 | Argentinië, Buenos Aires

Dag 5.

Ik heb de eerste knappe Argentijn gespot!! De Spaanse school had een tangoleraar voor ons geregeld en ik heb dus ook mijn eerste tangoles gehad! Het was heel leuk, zo'n mooie, sexy dans! Hoewel bij mij zag het er misschien nog niet zo uit... Dat het zweet van me afdroop aangezien het 40 graden was, hielp vast ook niet mee. Ik vrees dus dat ik niet echt een goede indruk heb kunnen maken op deze guapo, maar het was zeker een belevenis om met hem de tango te mogen dansen! Hij danste zo mooi rechtop en dicht tegen me aan ;)

Besos!

  • 18 Januari 2014 - 19:52

    Doortje:

    Heey schatje! Lekker even wat verslagen gemaakt vandaag? ;)
    Ben blij dat je een vakantie gevoel hebt want je bent natuurlijk ook op vakantieee!!
    xx

  • 18 Januari 2014 - 21:48

    Ria:

    Hi Sjanne,

    De tango in Buenos Aires dansen met een echte argentijn.....hoe mooi kan het leven zijn;-) leuk om je verslagen te lezen en je te volgen. Geniet nog van de stad en de reis die je daarna gaat maken, xxxxRia

  • 19 Januari 2014 - 10:02

    Lieset:

    Jawel ze zijn er dus toch wel haha. Ja mooi is dat de tango he vergt volgens mij veel oefenen. Ach misschien viel die guapo niet op je tangostijl maar je gevoel voor humor

  • 19 Januari 2014 - 18:05

    Joke:

    Hoi Sjan!
    Leuk je verslagen te lezen!kreeg via M je site.
    Zoveel indrukken tegelijk verwerken kost tijd en gelukkig heb je tijd genoeg.Alles wat je doet,beleeft en ziet neem je voor altijd mee.
    Met Rotterdam in je achterhoofd ga je nog heel veel mooie dingen zien.
    Niet vergelijken

  • 21 Januari 2014 - 14:54

    Adriana:

    Hola Sjanne!

    Qué bien que la pases bien en Argentina. Pronto podremos hablar espaNol. Mucha suerte y sigue pasándola super.
    Un beso
    Adriana

  • 21 Januari 2014 - 22:03

    Omiwolters:

    er is weer wat fout gegaan maar ooit komthet goedsjanne ik ben blij dat jij het zo naar het zin heeft
    sjanne lieset is mij aan het lessen maar het gaat nog niet zo best
    groetjes van opa en liefs van mij

  • 24 Januari 2014 - 21:23

    Elizabeth .wolters Omi:

    hoi sjanne morgen weekend wat gajij dan doen een verkennings tocht maken door de stad neem de tijd groetjes van opa en omi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Februari 2014

Remy's thoughts during an empanada dinner

17 Februari 2014

Remy's thoughts during an empanada dinner

17 Februari 2014

Chau Bolivia!

17 Februari 2014

Chau Bolivia!

17 Februari 2014

Bolivia... Hoe kom ik hier weer weg?!

Actief sinds 11 Jan. 2014
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 4546

Voorgaande reizen:

11 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: